Mitt lokalsinne...

är heeelt sämst! alltså seriöst.. berättar mer om det sen när jag skrivit om dagen ;)
Gick upp tidigt för att garaget skulle städas idag så bilen skulle vara ute innan 8 så jag körde till Janni för att parkera där :) vääärldens segaste bilkö var i påväg dit så det tog ganska lång tid att köra.. väl hos henne gick jag och la mig igen för jag var så trött haha :P Vi gick upp sen och käka gröööt till frukost, och lite senare åkte vi till skäris och åt den goodaste rostbiffpastasalladen! :)
sen åkte vi till gymmet i flemmingsberg och ja, som sagt, jag är sååå sämst på att hitta! men janina hittar ju så hon kunde hjälpa mig ;) körde slut mina armar på gymmet, kommer ha sån sjuuk träningsvärk imorrn! seeen åkte vi till city gross och kollade lite där haha, sen IKEA och käka deras köttbulletallrik ;) sen skulle jag till Izza och vet ni vad?! FAST jag ställde in GPSen så lyckades jag inte svänga av till hägersten och åkte vidare och hamnade på ESSINGEÖARNA! hhahaha jag är SÄMST! tillslut hittade jag till Izza men kunde inte vara där länge för södra länken skulle vara avstängd kl 10 så jag ville åka innan för det är den enda vägen jag kan hem någorlunda bra, men när jag ställde in gpsen så tog den mig till södermälarstand istället så jag fick köra i stan iaf!
nuu är jag iaf hemma och kollar på Big Brother, vad tråkig min dag lät! hahah hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0