Dag 03 - Mina föräldrar

Det blir två inlägg idag eftersom jag som sagt glömde skriva igår och skrev sent på natten :)
Mina föräldrar :) Min mamma heter Helen och är 57 år. Pappa heter Joe (egentligen Joseph, men det är ingen som kallar honom det ;)). Han är 60 år gammal. Båda två kommer från England och flyttade hit till Sverige när de var runt 25 tror jag. De är från olika ställen i England men möttes på Londons universitet, blev kära, gifte sig, flyttade hit osv :) Mamma jobbar som översättare för Handelsbanken och pappa som programmerare för Ericsson. Mina föräldrar är väldigt bra att ha :D <3 Trots att mamma tjatar lite väl mycket om städning ibland och jag ALDRIG orkar städa så att hon blir sur så är hon ändå bästa mamman :) Pappa delar mitt intresse för musik och det är helt underbart! Pappa som spelar piano, och jag sjunger till det ;)
Nemen vad mer ska man säga, mina föräldrar är bäst <3

Kommentarer
Postat av: Saif

sööööööööt! trevlig att läsa den här texten om din familj:) Jag önska ni hälsa och glädje!

2011-09-25 @ 10:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0