jag rapar claires blogg lite ;)

hellu janina här ! lånar nämligen claires dator för att jag måste ha en dator att plugga på och min dator, eller rättare sagt mammas dator har jag råkat spillt te på heheh sssch ! claire är iaf med izza nu som ska tatuera sig ! och sen kommer hon hit och ska hjälpa mig med plugget lite GULLE DIG !  så ska vi väll antagligen äta något oxå å sen förhoppningsvis dra och träna våra sexiga kroppar om inte plugghelvettet tar för lång tid !! nu blev ja jävligt sugen på falukorv haha mmmmhhh . undra om miss c vill ha det också haha tvivlar på de ;P aja ja vet inte vad det är med mig har vääärsta grova hormonrubbningarna om ja inte är FÖRBANNAD så gråter ja typ e så extremt känslig just nu och tar åt mig av allt!" grät hysteriskt i luren till min pojkvän nyss och "tjaffsade" och han undrade om jag drev med han :O asså de e läskigt hur mitt humör är !!!! orkar inte längre. la mig 4 inatt och sov inte bra , så de hjälper väl till lite med det här djävulska humöret haha !
tänkte avsluta det här meninslösa inlägget med att berätta vilken fin vän claire är !
1.claire skulle inte kunna göra en fluga förnärd!
2. hon har största hjärtat av GULD
3.hon är en av dom få personer man verkligen kan lita på att hon finns där i alla lägen
4hon ställer verkligen alltid o då menar jag alltid upp för en !
5. hon är den person som ja verkligen vågar berätta allt för utan att skämmas
6.man kan verkligen vara sig själv med henne till 100%
7.hon gör sjukt roliga saker ibland , å skämmer bort sig så där härligt haha :D
8hon är en riktigt jävla bra vän kort sagt !
hahaha vi tvååå på våran rockkväll vi ordnade ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Psyyyyyylleee

2011-05-02 @ 14:06:19
Postat av: ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Haha, men DIG skulle jag ju känna igen! Alla mina MVG-elever kommer jag ju ihåg! ;)

2011-05-17 @ 20:07:11
URL: http://bambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0