Sjuuuk!

Jag har sååå tråkigt!! I onsdags förra veckan vaknade jag med så sjukt ont i halsen men jag drog till jobbet ändå och det blev bara värre och värre under dagen och på kvällen när jag kom hem kollade jag och det visade sig att jag hade hööög feber! Så jag har bara varit hemma  i sängen i 5 dagar, såå himla tråkigt! Febern är nere nu men min hals dödar mig och jag var på vårdcentralen idag, hade inte halsfluss iallafall men hon skrev ut staaark hostmedicin med morfin i hahaha jag blev typ lullig av den XD

Föresten i tisdags tatuerade jag mig!! Jag visste redan vad jag ville ha men hade inte riktigt bestämt när så det blev en chock för alla när jag helt plötsligt hade en :P fick drop-in tid så det var på impuls liksom :D inte impuls att göra en tatuering, så skulle jag aldrig göra, men att göra den DÅ liksom.. det blev körbärsblommor på vristen iaf :)

Jag vill bli frisk nuu, har redan missat 2 dagars jobb, hoppas jag kan jobba på onsdag! men som jag mår nu verkar det inte som det.. men jag vill kunna ha kul igen! Seriöst, tvn och datorn har varit mitt sällskap hela veckan, man lär sig ju nästan tv-tablån :P Jag vill SHOPPA! längtar efter fiina höstskor och snygga jeans och mysiga tröjor som passar hösten, åååh, förut hade jag hösten men nu har jag börjat tycka det är riktigt mysigt! <3

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är alltid tråkigt med feber. :(

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-19 @ 20:09:23
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0