Samma lista ;)

Bara för jag har tråkigt tänkte jag svara på samma lista som Janina gjorde igår :D
enjoy!

har lite tråkigt å vill inte sova de e drf hehe



Hur mycket pengar har du på din mobil?
Har abonnemang

Vem tillbringade du två timmar med idag?
Kollegor på jobbet typ hahah

Vilken var den senaste filmen du såg?
Tusen gånger starkare. Skitbra film!

Hur löd ditt senaste mottagna och skickade sms?
Mottagna: Näe jag har glömt att säga det, det är ingen i dag :P så ta d lugnt
Skickade: Kan you put the oven on 200 please

Föredrar du att ringa eller skicka sms? 
beror på, älskar att smsa men om man vill att det ska gå fort så ringa :P

Är dina föräldrar gifta eller skilda?
gifta

När såg du senast din mamma?
typ 5 minuter sen

När vaknade du idag?
halv 8, eller kl 6 först egentligen

Vilken är din favoritplats hemma? 
Min säng!

Vilken plats föredrar du minst hemma?
Hallen haha

Vem får dig att må bra?
Vännerna :)

Var har du bott/bor?
Fruängen, Södermalm

Tycker du om kinamat?
mmmh <3

Tycker du om kaffe?
yes :)

Vad dricker du helst till frukost?
Te eller vatten

Kan du spela poker?
Ja

Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
Japp :)

Vill du ha barn?

I framtiden ja :)

Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, liiiite franska haha

Har du någonsin åkt ambulans? 
Nej

Föredrar du havet eller bassäng?
Bassäng haha

Vad spenderar du helst pengar på?
Mat faktiskt :P

Äger du dyrbara smycken?
Nånting kanske

Kan du rulla med tungan?
typ?..

Vem är den roligaste människan du känner?
Alla är väll olika roliga ibland liksom

Vad har du för ringsignal?
öhm nån 3 doors down låt tror jag haha

Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
näääe

Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Godispapper från kinder maxi XD

Kan du byta olja på bilen?
Har aldrig gjort det, men skulle antagligen kunna....kanske, haha

Vilken var den senaste boken du läste?
just nu läser jag  "Ser mitt huvud tjockt ut i den här?"

Dansar du i bilen?
Yes, även bakom ratten ;)

När var du i kyrkan senast
liiite för längesen..

Hur många hål har du i öronen?
3

Har du någon piercing?
Beror på om man ser hål i öron-brosket som piercing.. annars en igenväxt i läppen XD men ja, det är ju bara ärret från ett hål kvar :P

Har du någon tatuering?
nej, vill haa

Röka eller snusa?
Inget

Har du en bästa vän?
Nej, jag har flera

Vad ska du göra ikväll?
TV, soova

Har du några syskon?
en bror :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0