trötter

Glömt att skriva på några dagar, tar en snabb update!

I onsdags skulle jag ju som sagt se Due date, men det blev Saw 3D istället! inte läskig och inte så mycket 3D som man velat men sjuuukt äcklig haha jag som inte brukar vara känslig för sånt var såå nära på att spy :P

efter bion sov jag hos Izza och Kim och på torsdagen drog vi och mötte Sandra och sen drog vi till Gamex, en stor spelmässa i Kista och spela massa spel, mest dansspel haha ;) sen drog vi till Kista galleria och käka middag innan vi drog hem :)

Idag har jag haft fullt upp hela dagen, gick upp tidigt för att städa, sen mötte jag jossi och jenny för att käka lunch, sen drog jossi till skolan och sandra mötte upp mig och jenny, sen drog sandra och jag och jenny mötte upp en kompis till henne, sen drog dom och jag mötte jossi igen och tog en fika (hahha alla kompisar byttes av hela tiden), sen mötte jag Janni i liljeholmen och vi irra runt skitlänge för att försöka hitta en skola som hon ska söka till, och när vi väl hitta den så var den stängd hahah.. sen drog vi till skäris och handla present till Jenny som fyllde år i Onsdags <3

Imorrn ska jag jobba och sen fira Jennys födelsedag, ska lägga mig och sova bums nu för jag är skiiiiiiitröött!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0