Min favoritsyssla!

Jag kommer från: Stockholm
Jag heter: Claire
När fyller du år? 25 April
Tycker du om någon just nu? Joo gör jag väll
Om sex månader: Jobbar fortfarande på Konsum? ;)
Jag samlar på: Ingeet
Gröna eller röda äppeln: Gula :D
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Brukar mest hålla det inne och inte ringa nån
Gillar du golf? Nej haha
Vilken tid gick du upp idag? kl 1 :P
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja
Har du sovit ensam inatt? Ja :/
Har du strumpor på dig nu? Japp :P
Hur svarar du i telefon? Olika beroende på vem det är.. Hemtelefonen: Hej det är Claire, Mobilen: Hallå, Janina: SHOO MANNEN!!
Vad ska du göra ikväll? Gymma antagligen med Janina och Hubbe :)
Vad ska du göra imorgon? Vet inte, kanske gymma eller ta en promenad runt Sjöstad :)
Var vill du bo när du blir stor? Jag vill alltid bo kvar i Stockholm :D
Är det okej att gråta? Jaadå
När grät du senast? Kommer inte ihåg, gråter så sällan nuförtiden :P
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren
Laddar du ner musik och film från internet? Ja, fast inte just nu för min dator har virus och jag vill inte ladda ner från mammas :P
Skulle du göra om du vann en miljon? Köpa lägenhet och spara!
Bär du glasögon eller linser? Har glasögon, men använder dom typ aldrig
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej!
Har du piercing? Har haft läpp-piercing, har nu i brosket i örat men vet inte om det räknas som piercing
Har du tatuering? Yes :D
Vill du gifta dig? Ja det vill jag nog
Vill du ha barn? Inte just nu, men i framtiden vill jag :) Just nu vill jag bara vara Gudmor till kompisars barn haha :D
Solar du ofta? nää
Är du bra på att laga mat? Ganska! Vissa rätter är jag grym på!
Gillar du att dansa? Jaaa men är såå dålig hahah
Hur vig är du? Inte så vig
Vilken är din favoritglass? Chokladglass
Tror du på ett liv efter döden? Nä jag vet inte vad jag tror händer efter döden.. kan vara vad som helst.. men jag tror iaf inte att man reinkarneras och själen hamnar i en annan kropp :P
Bor dina föräldrar tillsammans? Japp
Är du morgon eller kvällsmänniska? Kväll helt klart!
Vilken ögonfärg har du? blågråa
Vilka hårfärger har du haft? Ljusbrunt, mörkbrunt, svart, blåsvart, rött, försök till blondt men inte lyckats så det blev typ...bara konstigt :P
Har du någon gång gråtit dig till sömns? Jaa
Är du beroende av något? Datorn!
Senaste låt du hörde? When I'm gone - The click five
Brukar du bädda sängen? Nej typ aldrig
Har du kysst någon den sista veckan? nee
Vem kramade du senast? Sandra
Var du glad igår? Jaa :)
Sminkar du dig? Yes!
Känner du dig värdelös? Ibland, men på senaste har jag känt mig nööööjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0