Ett snabbt blogginlägg!

Har inte skrivit på ett par dagar nu, var tvungen att kolla i bloggen för att se när jag skrev senast ;)


Dåååå ska vi se! I Lördags jobbade jag ju och sen som sagt drog jag till jenny för att fira hennes födelsedag! <33 jättekul och trevligt och mysigt! :) sen drog jag hem till Izza och sov och har sov där till typ tisdagen haha jag har typ flyttat in ;) igår kom även Sandra över, mysigt :) vi kolla massa på tv och paranormal activity 2 som jag nu sett 3 gånger ;) Sov hemma inatt iaf och nu måste jag iväg! Ska till hälsomässan i Älvsjö med Jenny, det är typ massage och sånt :) Sen ska jag jobba, fast bara 3 timmar ;)

jättetråkigt och odetaljerat inlägg, jag vet! :( Men jag orkade inte komma ihåg allt jag gjort :P sååå, nu ska jag dra iaf, hejdååå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0