Oj!

Jag såg precis att det var mer än 2 månader sen jag bloggade sist.. inte bra! Jag har bara inte haft lust men nu fick jag helt plötsligt lust igen :) hoppas det håller i sig, för jag mår dåligt av att inte skriva, trots att ingen läser, så känns det bra för mig själv. Jag har troligen tappat de få läsarna jag hade, men bloggen är ju trots allt till för mig själv :)

så sjukt mycket har hänt.. har jag nämnt att vi ska flytta? Jag, mamma och pappa, till en 5a i Hammarby..inte sjöstad, det heter typ norra hammarbyhamnen.. skitfin lägenhet, men det blir en stor förändring då jag alltid bott i denhär villan.. så vi har hållt på och städat som galningar och så.. i början av Juli flyttar vi och nu på Torsdag är den första visningen för huset

http://www.hemnet.se/beskrivning/682853?r=3

kollade också precis vad jag skrev senast, det var när jag typ precis börjat praktiken på Konsum, antar att det är det som tagit upp all min tid :P.. jag var där 2 månader, nu i Maj har jag praktiserat på Coops bageri så har en vecka kvar, och den 1a Juni blir jag ÄNTLIGEN anställd på Konsum!.. vi skrev på avtalet igår så det känns sjukt skönt! Min första schemalagda tid är dock 20e Juli men innan det kan dom ju ringa mig om det behövs och så :)

har även fyllt 20 :D.. wohooo systemet haha ;)..

Idag har jag iaf haft lite mysig middag med några vänner :) käka thaimat och drack gott äppelvin, mmh :).. har sån sjuk huvudvärk nu dock :(.. lyssnar på musik och ska nog sova snart, en städare kommer tidigt imorrn för att städa inför visningen

Godnatt allihopa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0