en lista ;)

längesen jag gjorde domhär, haha :D


OM DIG
Namn - Claire
Bor - Stockholm
Syskon - en storebror
Ålder - 20
Född - 25 April 1990
Ögonfärg - Blågrå
Längd - 1.65
Sko storlek - 39-41
Höger eller vänsterhänt - Höger
Stjärntecken -  Oxe

Hårfärg - Mörkbrunt
Födelseort - Stockholm (Huddingesjukhus)

DAGENS:

Låt - Cyperns låt i ESC haha - Life looks better in spring
Saknad - Bror (som har flyttat)
Kläder - Mörkblåa jeans, grått linne, grön blus
Mat - Prinsesstårta hhaha
Köp - Inget
Göra sen - Resturang :)
Godis - Prinsesstårta?

SVARA ÄRLIGT:

Tycker du om att plocka svamp - Kan ju vara mysigt hahah
Tycker du om godis - Jaaa!
Hur många gånger i veckan äter du godis - ehehe typ varje dag? illa!
Äter du oftast nyttig mat - Nä, ibland :P
Du ger mycket komplimanger till andra - Njaa.. är dålig på det men hyfsat
Är du nöjd med ditt förnamn - Mjo :) förut hatade jag det
Du tycker att du själv är smart - Ja :)
Vad är det sämsta hos dig? - att jag känner mig fet
Vad är det bästa hos dig -  jag är social och trevlig
Har du bra självförtroende - Ibland
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Många!
Du tycker om att vara med det andra könet? - Jaa
Är du en Björn Borg-fjortis ? - Näe?
Går du skolan ? -Nej
Har du någon gång skolkat - Mjo
Spelar du något instrument - Nej, men försöker spela gitarr haha
Sporter/aktiviteter har du gått i - Pingis (hahh), scouterna, kör, streetdance
har du några tatueringar - Nej, vill ha
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Så fort jag går förbi ett skyltfönster kollar jag.. så...ofta :P
Tycker du om djur - Jaa såklart :)

BRUKAR DU...
Sova - Yes!
Ta mediciner du inte borde ta - Nej
Röka - Nej
Snusa - Nej
Klä dig i svart - Ja
Lita på folk - Ja.. jag observerar mycket tror jag..
Drömma mardrömmar - Inte så ofta
Gå i skolan ? - Nej
Gå i kyrkan ? - Ibland
Vilja dö - Nej

HAR DU...
För många vänner? - Kan man ha för många vänner?
Någon psykisk sjukdom?  - Nej
Skadat någon? - På vilket sätt? inte allvarligt, men alla småslåss ju lite ibland ;)
Färgat håret - Ja, många gånger, vet knappt vad min riktiga färg är längre :P
Några piercnings - Nej inte nu, tog bort min läpp-piercing
Några tatueringar - nej
Egen dator - Ja
Gjort bort dig rejält? - Ja haha

ÄR DU...
Snäll - Jaa ;)
Söt - Kan jag väll vara ibland :P
Kort - Ja
Klantig - JA!!! hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0