helooo agiian

its mee agiiaaan biiaaatchees haha ;P janina alltså .. funderar starkt på att ta över claires blog haha ne ja skojjar ba men  hon skriver ju aldriggg å sjukt nog har ja glömt bort mitt lösen till min  blogg baaajs !
aja svarar på lite frågor här ist, lille clire får la göra thesame  om hon vill :)
Hur många har du haft  sex med ? över fem st ? Svar: ja...
vilken är din  favoritställning ? Svar :det ni..
Choklad eller vanilj? Svar. CHOKLAAAAAAAAd
Cider eller öl: Svar: Cider!
vem är den bästa du haft sex med ? Svar :  Min pojkvän
när hade du ses senast ?Svar: 3 dar sen ...
string eller hotpants ? svar: HOTPANTS ;)
hemmakväll eller utekväll? Svar: beror på humöret!
Favoritmat? svar: Grekiskt tror jag...
Nämn tre fina färger: Rosa, vit, babyblå  , SVART  , ojj blev fyra meen..
är du sur på nån just nu: Svar: hmm vet inte om sur e rätta ordet...finns nog inget rätt ord !
röker eller snusar du ? svar : neeeej
gillar du att dricka? Svar jaaaa ! haha
singellivet eller förhållande ? Svar: förhållande såklart
har du  pojk/flickvän ? yes :)
hur länge har ni isåfall vart tillsammans ? Svar . snart två underbar år
När var du full senast: I fredags .Midsommar
vem fick du sms av senast? Svar: hubbe
vem fick du en kram  av senast ? Svar: sara
Hur många bloggar följer du ? Svar : typ 4
vilken är din favorit bloggerska ? svar . jackie ferm ni vet från paradise hotel
varför är det din favoritbloggerska ? svar : Hon skriver intressant, verkar skön och uppriktig, när hon var med i paradise hotell hatade jag henne , hn verkade så hemsk å äcklig (inte för ja brukade kolla men d lilla ja såg) men när ja läser hennes blogg ändrar ja uppfattning .inte helt men mkt
vad ska du göra nu ? borsta tänderna haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0