men janina då!

hahahah, såg precis att janina skrivit ytterligare två inlägg som inte jag visste om, buuusigt! ;) men det gööör inget,för jag har ju iggat bloggen ett tag! men nu fick jag lust att skriva lite igen :)

oooj, senast jag skrev var ju innan jag åkte till england, haha vad dåålig jag är! :P men jaja, har haft en uuuunderbar sommar än så länge! inget speciellt har hänt liksom men den har ändå varit bra :) det är ju så sjuuukt varmt asså! har badat EN gång bara, haha illa, men det var så skööönt! :D.. har varit på grönan 3 gånger denhär sommaren, blir nog en fjärde, gaalet ;D..

har ju också börjat flytta till nya lägenheten, vi kör fram och tillbaka, fram och tillbaka med bilen fylld med kartonger, lite svårt att välja var man ska sova varje natt, nu i veckan har jag sovit i huset för jag har jobbat ganska mycket :)... men ikväll blir det lägenheten :)..längtar tills jag kan börja inreda och så :D..

som sagt, har jobbat gaanska mycket i sommar så det blir niice cashflow, haha :D

vad ska man skriva mer? det kommer jag inte på just nu såå, säger hejdå nu dååå! pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0