gissa vem ;)

hon börjar på j och slutar på anina :) haha jag tror jag börjar dela denna söta blogg med claire lite sådär i smyg haha :P just nu sitter jag bara här och lodar så vad passar inte bättre då än att skriva av sig lite? aa jag vet sådär low-life på hög nivå :) bor ju fotrfarande hos hubbe :) funkar bra till och från men en del tjaffs har förekommit hehe det är jag som flippar ut lite eller ja ska va ärlig mycket :P med tro mig inte fel de funkar bra mellan oss ändå å vi har det bra och mysigt här och vi tar vårat ansvar , städar handlar mat , tvättar å grejjar sådär som man måste då man har en egen lägenhet ni vet ,. Igår hade vi jätte mys satt på ballkongen hela kvällen , jag , hubbe, hans två kusiner och per vi drack lite eller jag drack å dom smakade och så rökte vi vattenpipa och snackade lite och sådär mys :) när dom drog käkade jag å hubbe chokladpudding å myste lite tillsammans innan vi deckade båda två framför tvn å de blev dags att släcka ner och sova :)



idag har vi vart på en restaurang/ pizzeria å käkat god plankstek muums :) jag , min bror timmy , och hubbe käkade där tillsammans å timmy bjöd mig ! snällt va!? aja nu ska ja se på livvakterna :) hoppas min bejbi som e å tränar kommer snart för vi skulle se den tillsammans ! å ja vill inte va själv i de här spökhuset höhö

byye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0