:)

hejsaan alla :) sitter här i vbg hemma hos min pojkvän och han är och hyr film till oss som vi ska se ikväll efter han gymmat, blir have you heard about the morgans elr va den hette :P jag bor ju hos han nu har gjort de i typ en vecka nu elr va det är å ska bo här en hel månad till :) jätte mysigt har vi det faktiskt. hans föräldrar är i irak o hälsar på släkten nu så de är därför vi får ha hela lägenheten för oss själva . underbart ! ajaa idag va vi iaf och badade i gömmaren med jossi, claire och sandra :) de va jätte varmt i vattnet faktiskt ! och igår var vi i blå lagunen helt tungt badställe :) har ju btw flyttat nu till bredäng haha .. men orkar verkligen inte va i lägenheten kaos just nu med alla saker !! jaja har inge bättre för mig just nu så de e drf ja skriver , fotbollen e på tvn just nu men är inte så extremt intresserad hehe, ska nog kolla lite priser å så på hotell å sådant jag och hubbe ska ju förhoppningsvis till göteborg nu på torsdag och liseberg myyyyyyys :)
PUSSSEN / Janina ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0