nya klädeeer! :D

Igår var jag på lägenhetsvisning, och det visade sig att lägenheten vi minst ville ha utifrån bilderna är den vi mest vill ha nu! sjuuukt fin utsikt från balkongen <3 stor och rymlig lägenhet, det vi inte gillade var att den var sååå gammalmodig, så det blir helrenovering om vi får den! men vi ska lägga bud iaf :) senare på kvällen åkte jag och in mötte janni och vi drog och solade :).. sen sov hon hos mig för vi skulle upp sjuukt tidigt idag och åka iväg till en grej :P

sen kom vi hem och lagade aaaasgod mat och sen körde vi till skääris och jag har ääntligen köpt liite nya kläder igen.. sköönt! :D.. ett par trosor, ett grått baslinne och en svartvitrandig tröja.. så jag är nööjd :)..ikväll ska jag vara barnvakt!



haha vilken poser jag är :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0