Jag är så trött!

Idag har jag flängt hit och dit som en vante, känns det som iallafall :P runt 11 åkte jag till Janina för att lämna hennes mobilladdare som hon glömt här, och även för att följa med till apoteket för att hämta ut tabletter för hon hade sån sjuk mensvärk stackarn :( Hubbe kom och hämtade oss med bilen och när vi kom fram till apoteket var jag tvungen att dra direkt för jag var nåågot stressad! Egentligen behövde jag inte vara det men tidspessimist som jag är så är jag alltid stressad.. jag borde ju ha magsår? haha.. iaf skulle till banken för att byta mitt Maestro till Visa + fixa en dosa att logga in med istället för ett lösenord på datorn liksom.. det första hon säger är "var är du kund?"..jag: eh...Handelsbanken? :S:.som att jag skulle fatta vad hon mena liksom? XD..sen "vad är ditt kontonummer?"...ska jag veta kontonumret utantill?! det behövdes dock tydligen inte, bara att visa leget, men det är väll inte så lätt för mig att veta när jag aldrig gjort nåt sånt förut? :P

sen mötte jag upp Jenny och vi gick och lukta på massa parfymer :D..Jenny spruta nån på mig som lukta tant haha euw.. sen drog vi till waynes (nya stammis-stället?) och jag tog en chai latte <3..så gott!...sen åkte jag till fruängen och hämtade upp Joline från fritids för jag skulle vara barnvakt, gick förbi dagis också och hämta Nicoline :)..vi kolla bara på TV och så så det gick bra ;)

dock var jag utmattad när jag kom hem! Hade ändå åkt fram och tillbaka och det enda jag ätit på hela dagen var en risifrutti och det var liksom klockan 5!.. och brorsan har "ont i halsen" så han pallade inte dra till affären..så jag fick dra och köpa en wok fast jag var astrött och hungrig..ajaa.. har bara suttit här vid datorn hela kvällen och börjar bli riktigt trött fast jag vill ändå inte sova :P.. funderar på att ta ett bad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0