Stan för första gången!

När jag gick ner igen så tömde jag diskmaskinen och åt, sen har jag bara lekt och lekt och lekt..puuh, ut i trädgården med alla tre barn och leka mamma pappa barn typ och gunga och så, sen in och leka med dockor i typ 1½ timme..har suttit och klätt på barbiedockor jättelänge XD 5 slutade jag och ringde Izza och vi bestämde att vi skulle mötas i stan.. så sjukt nervös jag var för att åka dit! bussarna går inte så ofta, 16.50 (jag slutar 17.00 men Caroline har sagt att om jag vill ta den bussen så får jag sluta tidigare)...nästa går 18.10!..så det är inte precis som att det inte gör nåt om jag missar bussen.. men allt gick bra iaf, Cork är slutstationen så jag behövde inte oroa mig över vart jag skulle av...mötte Izza och hon visade mig runt stan :) kollade i klädaffärer men köpte inget, men det  är så sjukt billigt på  Pennys! sen gick vi och käka på nåt hamburger-hak, sen fortsatte vi gå och kolla i affärer..köpte solero shots som inte funnits i sverige på flera år!! men som jag älskar och här finns dom :D..hade panik över vart bussen hem skulle gå för att det stog inte rätt hållplats utan det stog typ bussens namn och jag vet ju inte? så jag frågade typ 5 pers vilken buss jag skulle på :P..åkte iaf 22.30 och sen blev det panik för att jag vet liksom att jag ska hålla utkik efter en stor fotbollsplan och plinga då..och det gjorde jag..men så funkade typ inte stoppknappen så han körde typ långt efter puben där busshållsplatsen är så jag frågade om vi inte åkt förbi den."what? do you want to go off?".. så stannade han..tur att jag sa till!.. men jag behövde inte gå lika lång iaf :)..sen genom den läskiga mörka skogen som inte var lika läskig som jag trott..nu är jag hemma, alla sover och jag vet inte vad jag ska göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0