Förlåt!

Nu har jag inte skrivit på mer än en vecka, och jag har ändå haft minst 7 unika besökare varje dag, det är lite sjukt! Då jag inte brukar ha så många besökare, men kul att ni läser min blogg! :) (det lilla jag skriver då ;) men det SKA försöka bättras!)

Vad har hänt i veckan då? Hmm, i fredags var jag hos jossi och jenny och kollade på idol :).. i lördags... skulle jag träffa sandra men jag blev riktigt sjuk så det gick inte..så var hemma hela lördagen och söndagen.. i måndags var jag hemma hela dagen och på kvällen hämtade jossi upp mig och janni så satt vi typ hela kvällen och spela tv-spel ;).. sen sov janni hos mig..  på kvällen drog vi till jossi och jenny igen, och vi fixa ansiktsmask med avokado och sånt haha.. sen sov janni hos mig igen

idag åkte jag in till stan och mötte jenny för vi skulle på nån massage-grej, 25 minuters energimassage i stadsbiblioteket, inte helt fel ;)..det visade sig att min massör är en nära vän till mamma, haha, världen är liten! sen drog vi och fika och jag plugga lite körkortsteori..sen drog vi och käka på tacobar..sen skulle hon träffa Jocke så jag drog hem och har slappat nu på kvällen :)

imorrn ska jag träffa Micke och Ida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0