Världens sämsta dag!

Seriöst, idag har bara varit SKIT..helt SKIT..ska jag punkta upp varför?

1. Inatt lossna en rotfyllning så jag måste borra och laga hålet IGEN
2. Jag somna inte förns efter 3..så sov typ 4 timmar
3. Vaknar av att det har snöat...IGEN..kan skiten försvinna?
4. Kutar till bussen som jag håller på att missa..men kommer på att jag glömt väskan precis innan jag ska på bussen.. får vända, bussen åker, jag får gå i slasket istället..
5. Kommer fram till skolan och får veta att lektionen är inställd..som är den enda lektionen förutom engelskan..som börjar FYRA...SJU timmars håltimme!
6. Det var fullt i resturangen vi skulle till så vi fick gå till ett annat ställe
7. På den resturangen var det äcklig mat så jag har knappt ätit
8. Suss i cafét var inte där så jag hade inte ens henne att snacka med på min EXTREMT långa håltimme som jag brukar..= tråkig håltimme
9. Sjukt nervös för redovisningen

sen var det bra för Jossi ringde och undra om jag ville ta en fika innan engelskan så det gjorde jag :)

10. Redovisningen gick SKIT enligt mig
11. Odenplan - T-centralen.. tunnelbanan stannade ca 10 minuter vid varje station däremellan, skittrångt, skitvarmt..
12. På tunnelbanan till fruängen var jag svimfärdig, illamående och asvarm
13. Bussen som jag tänkt ta åker precis när jag kommer fram så jag får gå istället
14. kommer till Ullis, tror inte dagen kan bli värre... så kommer hennes pappa och visar en STOR FET SPINDEL som han fångat..jag blev livrädd!


sen stack jag och Ullis på gympa/kondis-träning..sjukt jobbigt men nu känner man sig stolt iaf... ska duscha..kort sagt..VÄRLDENS SÄMSTA DAG!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kan man få så mkt otur så man kan punkta upp så många punkter:O ja borde försöka nångång;)/jaaan

2009-03-11 @ 19:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0