Krig?

Shit vad rädd jag blev precis! Asså vi har fått varningar om att dom ska typ spränga berg här i området men jag hade glömt det så GISSA vad rädd jag blev när jag sitter här i vardagsrummet, och helt plötsligt så hör jag från grannhuset "piiiiip, piiiiiip pip pip pip....BOOOOOOOOOOM!!!!!!!!!!!" världens högsta smäll och jag hoppa till och var skiträdd trodde det var krig eller nåt..sen kom jag på att vi fått domdär varningarna om att dom skulle spränga men ändå shit jag trodde det var såntdär krigslarmstest när det pep och sen bah smäller det :(.. Jag har aldrig riktigt tänkt på hur rädd man skulle bli om det blev krig i Sverige för det är så otänkbart liksom men nu kände jag verkligen vilken panik det skulle bli.. bomber, alla flyr till skyddsrummen..för jag var LIVRÄDD..av EN smäll :(


annars mår jag bra nu..det lönade sig iaf liite att gå till skolan trotts inställd lektion för vi fick våra studentmössor! :) den är så fiiin..:)..nu har jag huvudvärk, ska bara slappa, kanske kolla på tv? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0