Gotland!

Idag (eller igår då) har jag mest tagit det lugnt :P..jag och Janina gick och la oss vid typ 5 på morgonen..jag somnade i soffan typ 4 när Janina satt vid datorn, helt plötsligt bah "oj, jag somnade framför datorn..klockan är 5" :P..då gick vi och la oss, helt ljust liksom haha :P..sov till 2 på dagen :D.. sen gick vi upp och käka lunch, kolla på tv...sen drog  vi till fruängen och handlade lite, tof en promenad och satte oss i en park :) sen gick vi hem till mig, chilla, sen drog hon hem och jag och ullis gick och köpte mat :) kolla på allsång på skansen haha, nu har jag precis kollat på Freaky Friday, har blivit så blödig hahah höll på att gråta typ i slutet av filmen :P

nu ska jag soova snart, imorrn (idag) måste  jag upp tidigt för då åker jag till Gotland :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0