heej! :D

Kvällen på tisdagen var jag aaastrött så jag gick och la mig 22.00 haha fett tidigt men asskönt :D...shit vad jag kunde sova ut, dessutom sovmorgon på onsdagen så gick upp 9 :D..pigg hela dagen i skolan ^^.. rätt skön dag, grafisk kommunikation och vi försökte komma på vilket tryckeri vi ska till..sen slapp religionlektion,..gick fort ^^

men sen jobba vi med projektarbetet så länge att vi tyckte att vi lika gärna kunde stanna kvar på öppet hus XD..så vi var i skolan till 2 på kvällen :O..kom hem, astrött, satt på msn till halv 2.. inte smart..för idag är jag astrött!.. debatt 8.20 på morgonen.. min hjärna funka inte..men jag lyckades ändå rätt bra :D..han som jag skulle ha på samma sida som mig var sjuk så jag fick vara själv i debatt mot två st :O men jag ägde dom ändå :D

på religionen var det TYP debatt...mer diskussion typ.. om existentialismen (som jag aldrig kan stava till?) och så..sen lunch.. nu har klassen historia och jag sitter ute i korridoren och dricker kaffe :D...sen måste vi bli klara med projektarbetet :O...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0