Händelserik dag!

Gud, fick gå upp 8 för att jag skulle följa med pappa till bilbesiktningen så att jag skulle se hur dte går till nu när jag har körkort och måste göra sånt själv nån dag:P..men allt gick bra, bilen blev godkänd, men det var bara en liten lampa som behöver bytas! :)

Efter det så skjutsade jag pappa till jobbet och sen körde jag hem :)..gjorde sällskap med brorsan till stan där och skulle söka jobb på ett café :)..SNÄLLA LÅT MIG FÅ JOBBET!!!!.. sen åkte jag hem, köpte goood lunch, wok<3...sen mötte jag janina och vi gick hem till mig och muppade oss framför camen hahah.. iaf, sen skulle jag vara barnvakt i nån timme bara och janina följde med :).. sen drog vi till mig igen och töntade oss i snön och fotade hahha :D... sen käka vi och sen fick vi skotta snö aslänge för att få ut bilen när jag skulle skjutsa hem henne :P.. shit vad läskigt idag var första gången jag körde med mycket snö och jag fick sladd flera gånger! men klarade ju av det ;)

ska väll sova rääätt snart, fast jag är inte trött :P aja hejdååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0