Det var längesen!

FÖRLÅT!

På begäran av vissa vänner (hrm, janina och sandra ;)) så ska jag börja skriva igen. Jag har helt enkelt inte haft orken eller lusten. Nu har det gått typ 3 veckor, och nu är det nya tag som gäller! :)

vad har hänt då? Jo, senast jag skrev så kuggade jag ju uppkörningen och var asledsen.. men en vecka senare körde jag upp igen och klarade det! :D..så nu har jag haft körkort i precis 2 veckor och det är askul :) En befriande känsla att bara sitta där i bilen, antingen själv eller med kompisar, pumpa hög musik och bara köra :)

Annat som dock inte är lika kul är att jag fortfarande inte har något jobb. Jag söker och söker men det finns INGET i dessa dagar.. blä! Jag har skrivit in mig på arbetsförmedlingen, men det har inte hjälpt precis.. jaja, jag hoppas att nåt kommer! Ni som läser min blogg, har ni något tips så säg gärna till! Jag är desperat ;)

Såklart har jag gjort massa annat men det kommer jag inte ihåg så nu går jag väll över till igår och idag :)

Janina sov över hos mig onsdag till torsdag så på torsdagen slappade vi mest hela dagen :)..sen kom Jenny över och vi handlade lite mat och gjorde äggröra :D <3 sen drog jag och janni och mötte upp jossi, hanna, och janinas mami i Axelsberg för att kolla på hudvårdsprodukter :) Jag och Hanna gjorde hudanalys, man fick kolla i en maskin för att se hur huden ser ut på djupet.. jag hade mycket igentäppta porer på näsan och det området.. fick även veta att jag har normal till fet hy, men det visste jag redan :)..men nu i vintertider ska jag använda produkter för normal till torr hy.. men tydligen hade jag bra gener, bra grundton på huden sa hon :) men mer vatten och frukt måste jag äta, även vitamin C, E och Omega-3.. jag ska få perfekt hud ;)..så beställde massa produkter som mamma ska ge mig i julklapp ;)

Idag har jag och pappa bytt till vinterdäck på bilen, och sen städat..mitt rum har  inte varit städat på typ 3 månader hahaha äckligt!, nu ser det helt okej ut! :)

PUSS PÅ ER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0