Praktik! :D

Igår hade jag grafisk kommunikation och sen håltimme :)..på håltimmen mötte jag Izza och hon var med på min engelskalektion :)..vi har börjat med ett grupparbete, ska redovisa om finanskrisen och min grupp kan inget om det, hahha :P efter skolan mötte jag och Izza janni och så åkte vi till Izza och hämtade ett häfte hon behövde.. sen åkte vi till miig.. käka middag och spelade kort :D..sen åkte janni hem och Izza sov hos mig..

idag var det ledigt för alla som hittat praktikplats vilket inte jag hade så jag fick gå till skolan för att leta praktik..ringde runt men ingen nappade... gav upp och tog en promenad med sandra

blev stoppad av tv4 som intervjuade folk om Ipred-lagen..så jag KANSKE kommer med i kvällsöppet ikväll 22.40 på fyran.. jag vill inte :O..ångrade mig efter haha men nu är det försent..hoppas de inte tar med min intervju :P

sen mötte jag Janni och tänkte testa om jag får praktisera på konsum i fruängen..och jag hade tur och fick!..:D..fick vänta på chefen för han hade lunch och en som jobbade där hade sagt "men han har sagt till mig att det är fullt alla veckor"..så jag hade inte så mycket hopp men sen kom han och bah "det är fullt fram till vecka 18"..och det är ju 19-23 vi ska praktisera så det funkade! :D..så nu har jag ÄNTLIGEN fixat :D..som dessutom kan leda till jobb :)

sen tog jag och janni en promenad och käka glass :)...sen gick vi till mig och kolla på tv och sen kom jossi :)..sen stack vi och handlade mat, lagade mat, och har spelat kort :)..nu drog de precis hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0