blabla!

Idag typ slappade jag hela dagen och kolla på Kyle XY och sen skulle jag gå och möta Janni :)...skulle egentligen till krogen ikväll men Sandra är sjuk så det blev inte av :P..iaf..jag och janni tog en promenad och mötte varandra och var typ huuur sega som helst! båda känner oss lite sjuka och så så vi orkade knappt gå haha vi stannade vid typ varje bänk som två kärringar :D..tog 2 timmar att gå till skärholmen när det egentligen tar typ 55 minuter hahaha...så handlade vi lite där och sen gick vi hem till henne och dansa lite till Lugna favoriter ;)...sen åkte vi hem till mig och fett  irriterande i bredäng..bussen åkte precis när vi kom fram med tunnelbanan..kan den inte vänta lite? dom borde ju fatta att vissa som kommer med tunnelbanan kanske vill ta bussen?! så vi fick vänta i en halvtimme men nu är vi hemma! :D mamma lagar potatis och purjolökssoppa för jag blev jättesugen på det!

Imorgon börjar Andra Avenyn! :D har längtat såå mycket! hahah nu lät jag ironisk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0