bio kanske?

Igår kom ju då Izza och vi slappade här hemma ett tag innan vi gick till fruängen för att handla lite gott...sen påväg till woken där vi skulle köpa middag så träffade jag på en gammal klasskompis :)..han gick i min klass i ettan men slutade och hade nu tydligen bytt gymnasium 3 gånger eller nåt så han går i ettan igen, stackarn :P så vi stog och snacka ett tag och sen gick jag vidare med Izza...vi skyndade oss hem för vi TRODDE att Izzas killes pappa skulle köpa Vodka till henne så att vi var tvugna att åka och möta hennes kille i stan men han hade glömt så det blev inget av det :P..egentligen var jag inte ens sugen på att sitta och supa :P...vi kolla på Idol, åh vad skönt att Yasmina åkte ut! har aldrig riktigt gillat henne. Hon sjunger bra men jag vet inte...

sen kolla vi på en SJUK, psykopatisk film som Izza hade med sig. Untracable heter den... den var skitbra men så¨himla...sjuk..handlade om en typ psykopat som mördade folk genom en hemsida typ.. asså hemsidan hette "killwithme" och det var typ nån som satt fast, och ju fler som besökte hemsidan, desto fler värmelampor tändes...och alla idioter går ju in på dendär hemsidan för att se vad det handlar om så liksom då blir det jättemånga besökare och så dör personerna snabbare..den sjukaste var ändå en som satt i vatten och ju fler som gick in på sidan så sprutade det ut saltsyra..USCH!..helt sjuk film men asbra och spännande! sen kolla vi på highschool musical hahaha jag sov genom typ halva filmen men det gör inget för jag har redan sett den en miljon gånger ungefär ;) sen gick vi och la oss kl 3 på natten...Izza sover fortfarande och jag har tråkigt :(

vi ska kanske på bio idag...men jag måste städa också för vi ska ha gäster ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0