Friday

Idag var en bra dag :) Var på saco-mässan och det var rätt jobbigt.. helt förvirrande och som att vara tillbaka på gymnasiemässan för 3 år sen fast VÄRRE..liksom om man väljer fel gymnasium är det inte hela världen..men högskola känns som hela ens framtid..FAST man kan ångra sig så känns det viktigare att välja rätt från början..Jag är iallafall mer säker på röda korserts högskola nu :)

efter det mötte jag Jenny och vi åkte in till stan och jag kolla på en jacka som jag vill ha men har inte råd just nu..sen stack vi och fika..i tre timmar haha.. Jenny har en beundrare där som bjöd henne på gratis latte hela tiden ;) haha, vi är så höga på koffein nu typ :P jag blev helt stirrig och hyper :P..sen mötte vi Josefin, Janina och Hanna :) gick till Pizza Hut och åt, Hanna bjöd..tack Hanna! :D <3..satt där ett bra tag också..sen åkte vi hem, jag sitter här och har huvudvärk :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0