så sjukt trött

Ja, varför är jag uppe egentligen? Jo, för att kolla på reprisen av Big Brother, hahha så lame man känner sig ;)
Idag har jag jobbat 11 - 15 och sen åkte jag till Janni och hon gjorde sin första uppgift i utbildningen som hon börjat :) sen körde vi till skärholmen för att äta middag, drog och tankade bensin och sen körde vi hem till mig, hämtade mina gymkläder och åkte och mötte upp Hubbe och körde till Flempan för att gymma :D och jääklar vad det tog på benen asså! Janni utmanade mig lite, en benövning som tränar framsida lår brukar jag bara klara 15-20 kg typ..hon fick mig att klara av 50! herreguuud, det trodde jag aldrig! :D men sen var ju mina lår helt slitna efter det och hela passet gjorde ont men det känns skönt ändå! :D efter gymmet skjutsade jag hubbe till hans bil som vi lämnat på donkens parkering haha för det var ju onödigt att ta två bilar när vi ändå skulle till samma ställe :P sen skjutsade jag hem Janni och åkte hem och nu är jag här och ska som sagt snart kolla på BB hahah :D kommer antagligen bli så att jag somnar istället :P eftersom jag är, som det står i rubriken, så sjukt trött! jobbat, kört bil, och gymmat, det blev ju jag tydligen vääääldigt trött av ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0