offcourse

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Nej, dagen efter allt hände skämdes jag så mycket att jag inte kunde kolla på honom, och han undvek min blick totalt såå
Har du sett din bästa vän gråta?
Ja, om man känt sina bästa vänner i typ 14 år så har man sett mycket
Vad åt du senast?
En pizza, ångeeest :/
Har du fått någon komplimang idag?
Mamma gillade örhängena jag gav henne i födelsedagspresent.. det kanske var en komplimang? :D
Vilka länder har du bott i?
Sverige och eh..ja jag skulle ju bo i Irland så tekniskt sett där också, bara i 2 veckor :P
Senaste piercingen? 
I öronbrosket där uppe
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
I fredags när Manne skjutsade hem mig
Har du äggat någon?
Nej haha
Minns du dina/din musiklärares namn?
Den första hette Cecilia, sen var det Marie Johnsson, mamma till Andreas Johnsson! Sen var det en som hette Johanna, och sen Zoey Finer, syster till Sarah Dawn Finer, haha massa kändissläktingar till musiklärare :P 
Hur bra är din syn? 
Lite dålig, men tillräckligt bra att jag kan strunta i att ha på mig mina glasögon:P
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? 
Nej usch vad läskigt
Har du sett din bästa vän naken?
Jo som sagt, om man känt varandra så länge har man sett mycket, hahaha
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? 
Det skulle dem nog garanterat
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Det var nattens dröm, helt sjukt skum.. allt var konstigt med den, allt.. det var typ som att jag var med i Big Brother, fast det var inte det riktiga huset, och det var jättestort, och helt plötsligt var jag och Katerina tvugna att springa och gömma oss, för folk var påväg (fast det var i BB-huset och ingen annan ska vara där?) och jag gömde mig bakom en stol och folk såg mig och jag såg livrädd ut, typ som en liten kanin i en bur som bara var..rädd..haha :P sen hade jag nån kille i huset på G, sen stötte typ Rodney på mig, men han såg inte ut som Rodney, men han var ändå sjukt störande.. så min andra kille jag hade på G var jättesur på honom och "Rodney" stod brevid mig och typ våra armbågar nuddade vid varandra och han typ "Jag och Claire har en fysisk attraktion" hahah va? allt var bara asskumt, och man kan inte förklara den..
Vad ska du göra i helgen?
Helgen är ju snart slut, men igår gymmade jag och var hos Sandra ett litet tag, idag ska jag fira mammas födelsedag, kaanske gymma också 
När var du riktigt sjuk senast?
I oktober precis efter att jag gjort min tatuering.. dagen efter fick jag ashög feber och var sjuk i 2 veckor :/
Vem är den senaste kändisen du tog på?
Det var nog Måns Zelmerlöw, haha ^^
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
hmm hade jag gått och lagt mig då? jag tror det, kan ha varit vid datorn då men jag troor jag la mig kl 1 haha :P
Vad är det första du gör på morgonen?
Somnar om


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0