för att det är kul

Jag vet att det kanske är extremt tråkigt  att läsa alla mina listor, men jag tycker ju att de är så extremt roliga att svara på! Vilken besvikelse va, när jag väl börjar blogga igen så blir det bara en massa listor, som vanligt, men vi börjar smått, okej? :D

1. När grät du senast? - Jag tror det var för typ kanske..2 veckor sen eller nåt när jag kollade på ett avsnitt av Life unexpected!

2. Har du lätt för att bli kär? - Väldigt.. kanske inte äkta kärlek, för att jag byter så ofta, då är det knappast äkta.. men väldigt förtjust blir jag snabbt och ofta

3. Vilken låt är bäst just nu? - Crazy av Cue.. så sjukt bra <3

4. Är du snål eller generös? - Snål ofta när jag gäller mig själv, generös när det gäller kompisar.. att bjuda kompisar på saker kan jag göra utan att tveka, men när jag själv köper saker tänker jag "nej, det kanske är onödigt att köpa" och får ångest över det

5. Sarah Jessica Parker eller Jessica Biel? - Jessica Biel! Jag tycker helt ärligt att SJP inte ser ett dugg bra ut, typ en blanding mellan en häst och en häxa, och inte vill jag ha hennes garderob heller, som typ alla andra!

6. Vilken är din absoluta favorit godissort? - Kinder Maxi, haha!

7. Är du en öppen och ärlig människa eller du är den som är mer tillbaka dragen? - Jag är blyg, men jag vill så gärna prata och vara social så jag är det iallafall.. jag ÄR väldigt social, men har svårt att starta konversation.. när nån väl börjat prata med mig, då är jag sedan den som kan prata huur mycket som helst
8. Vad tar du med på en fest? - Dricka! ;) men det beror väll på vad det är för fest, knytis, då tar jag väll med en paj eller nåt, men oftast är det ju bara fest som kräver alkohol :P

9. Har du ett bra självförtroende? - Ibland.. beror på helt hur jag känner mig, och vem jag är med.. om jag känner mig snygg en dag kan jag vara typ on top of the world och så.. ibland vill man ju bara lägga sig under en sten och aldrig visa fejjan :P

10. Nämn tre snygga kvinnliga modeller. - Jag har faktiskt ingen koll på modeller.. Tyra Banks tycker jag ser bäst ut i sin show, inte på modellbilder liksom

12. Hur får man kontakt med dig om man vill visa intresse? - Jag har faktiskt aldrig tänkt på det.. det borde vara en självklarhet att veta det, men jag vet faktiskt inte.. att kunna få mig att skratta

13. Nämn en artist som du tycker ser riktigt bra ut. - Eric Saade, heehe

14. Ta din mobil och bläddra fram till kontakt 16, vad heter kontakten på din mob? - Ethel

15. Hur ska du fira alla hjärtans dag? - har ju redan varit nu, men jag gymmade, var med Janni, sen hem och kollade på film typ, haha :)
16. Hur bor du, villa, lägenhet, radhus? - Lägenhet
17. När drack du alkohol senast? - Igårkväll
18. Vad har du för märke på din mobiltelefon? - Sony Ericsson

19. Nämn tre saker som gör dig riktigt glad. - Kärlek, vänner, musik

20. Bästa boken du läst? - Untamed, en av böckerna i house of night-serien :)

21. Nämn dina närmsta vänner. - J, J, och J ;)

22. Vad har du för planer för denna dagen? - resturang för att fira mamma
23. Vad är ditt yrke, jobbar eller pluggar? - Jobbar på Coop Konsum

24. Hur många barn vill du ha? - Ett eller två
25. Har du någonsin älskat en person (förutom familj och vänner)? - Jag vet inte.. alltså som sagt, det med kärlek, att jag blir kär lätt, men det är inte äkta.. det kan KÄNNAS som att jag älskar, men om jag byter så snabbt, gör jag verkligen det?

26. Vilka länder har du besökt? - hmm.. Norge, Danmark, Finland, England, Irland, Wales, Skottland (dem kan vi ju egentligen klumpa ihop till storbritannien), Island, Tyskland, Holland, Spanien, Italien, Frankrike, Belgien, USA, Marocko, Grekland, Cypern, tror detvar allt :P
27. Nämn 3 saker som gör dig riktigt arg. - Mobbning, dryga människor, krig (haha så klassiskt)
28. Brad Pitt eller Orlando Bloom? - Jag gillar faktiskt ingen av dem särskilt mycket.. men Brad Pitt isåfall

29. En typisk utekväll för dig, hur ser den ut? - Föredrar hemmafester

31. Vad anser du om att tjejer och även killar viker ut sig i tidningar osv?- Ingen åsikt om det.. för porrigt tycker jag är tacky.. i konstnärligt syfte är det fint
32. Film hemma eller bio? - beror på sällskap
33. Vem fick du senast sms av? -  Janina :)
34. Vem ringde du sist? Hem, pappa svarade, jag frågade vilken mjölk jag skulle köpa.. intressant :P
35. Hur är ditt humör just nu? - Bra, fast lite typ..tomt.. 
36. Om du fick ändra en sak på ditt utseende, vad skulle det vara då? - Finns ju saker man kan göra själv, och saker man inte kan hjälpa.. Min mage och lår vill jag ska vara smalare, men det är ju nåt jag får kämpa för själv, jag tänker inte ta den enkla vägen och fettsuga mig eller så, fast det kan kännas lockande, det är inte lätt att få kroppen man vill ha alla gånger, om det vore lätt så skulle alla ha drömkroppen.. känns såå mycket bättre att ha gjort det själv! :D Brösten gillar jag inte, men det kan jag inte hjälpa den naturliga vägen så att säga, hur lockande det än är att skaffa sillisar så känns det som fel sak att göra..

37. Är du i någon form av förhållande just nu, dejtar, kk, tillsammans? - Nej, inget alls

38. Är utseende viktigt för dig? - På mig eller på andra? Jag vill se bra ut, men tycker ofta att jag inte gör det, jag är inte så fåfäng att jag orkar fixa mig ännu mer än vad jag redan gjort om jag blir missnöjd... om jag sminkar mig som jag alltid gör men ändå känner mig ful så orkar jag inte lägga energi på att sminka mig ännu mer, för jag vet att jag kommer känna mig ful ändå.. på killar är jag väldigt utseendefixerad, men skulle aldrig vara tillsammans med nån bara för utseendet.. en idiot med snyggt yttre går bort, och killen behöver inte vara jättesnygg heller, men jag kan inte vara tillsammans med nån som har helt underbar personlighet som jag inte känner mig attraherad av alls.. utseendet spelar roll, det är fakta

39. Hur många konserter har du varit på? - vad ska man räkna som konsert? konserter med liksom samma artist/band eller parkkonserter där flera artister uppträder? Jag har sett Elton John 1 gång, McFly 3 gånger, Simple Plan 1 gång och Volbeat 1 gång, annars har jag sett massa artister men på typ NRJ in the Park och sånna grejjer

40. Något du inte kan leva utan? - Vänner och Datorn, haha
42. Tycker du att folk kan och ska se upp till dig? - Jag har ingen aning faktiskt!

43. Om du fick chansen att flytta till Hollywood, hade du gjort det då? - Nääe, semester där räcker, LA är inte all that faktiskt, enligt mig

44. Vad tycker du om adoption? - Jättebra! Det är liksom bra för båda parter, en mamma som inte kan behålla sitt barn av olika anledningar kan lämna bort det och veta att det förhoppningsvis hamnar i en bra familj.. föräldrar som inte kan få egna barn kan ändå få ett barn.. jag tycker inte att adopterade barn ska känna sig dåliga över att bli bortlämnade, för ibland har man inget val, och det var en annan förälder som ville ha barnet!

45. Åldersskillnad i förhållande, ok eller inte? - Jag tycker det handlar mycket om mogenhet och livserfarenheter.. alltså en 20 och 25åring har båda slutat skolan (om man inte pluggar vidare eller så) har båda kanske jobbat ett tag.. en 15 och 20åring har annorlunda erfarenheter.. 15åringen ska precis börja gymnasiet, 20åringen har redan slutat osv.. sen behöver det ju inte alltid spela roll, bara man trivs med varandra!

46. Trivs du med ditt liv just nu, eller du vill göra några ändringar? - Jag trivs, men vill såklart ha lite kärlek, haha
47. Hur länge varade ditt längsta förhållande? - Har aldrig varit i ett riktigt förhållande.. det längsta isåfall var väll när jag var 9 år och vi var tillsammans i 2 månader, men det räknas inte, haha!
49. Vilken kändis har du fått höra att du är lik? - Kelly Osbourne
50. Nämn 3 saker inte många vet om dig. - Jag är som en öppen bok, det finns inte mycket jag inte berättar om mig själv.. känns som att alla redan vet allt.. jag är kristen, det är en grej jag inte berättar för många, det säger jag bara när det känns rätt, jag får dåligt samvete EXTREMT lätt, jag vet inte hur många som vet det, kanske bara mina närmsta vänner, men jag har såå svårt att säga nej till saker, jag vill alltid göra alla glada, fast det kan vara på min bekostnad..en 3e vet jag inte :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0