Dag 02 - Min första kärlek

(nu vet jag att klockan är efter 12 så det har hoppat över en dag, men det gör inget va? :))
Jag har inte upplevt en riktig, äkta första kärlek än, men jag som person blir "kär" så extremt lätt så jag kan berätta lite om min första "kärlek", trots att det inte finns mycket att säga.
Han hette Thomas, och gick på samma dagis som mig. Jag minns att jag brukade vara hemma hos honom jätteofta, och man kan nog kalla det pojkvän, iallafall dagis-pojkvän ;) Jag var väldigt bra vän med hans syster också :) Mycket mer minns jag inte om honom. Vi förlorade kontakten men han gick i samma skola som mig i högstadiet. Den första kärleken där jag kände att jag var KÄR var när jag var 6 år och hade börjat skolan. Jag frågade chans på honom, som man gjorde på den tiden, många gånger, och var dessutom kär i honom i 6 år, men det var aldrig besvarat ;)
Intressant va, jag återkommer nog när jag har nån jag verkligen älskar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0