PJ-party ;)

I onsdags jobbade jag juu, så sjukt stressig dag, eller asså första delen av dagen var lugn men sen när den andra som är ansvarig för deli drog hem och jag var själv där var det kaaaos! Typ skitmånga kunder och en tant stog vid fisken och plinga som en galning jag bah "ett ögonblick bara" typ tre gånger för jag hade andra kunder vid kondisdisken som var före henne i kön men hon sluta inte plinga hahaha såå irriterande! Sen kom iaf Izza och mötte mig efter jobbet och jossi hämtade upp oss och vi drog på cellgrupp hos jocke :) Efter drog drog jag och Izza hem till henne och kollade på paranormal activity 2 och så sov jag hos henne :)

Igår drog jag och Izza och mötte upp Ullis, Daniella och Kenji för vi skulle på Sandras poesikväll :) Hon går ju på skrivarakademin och dom har precis haft om poesi så dom skulle läsa upp sina dikter på ett café/pub, hon var skiiitbra! :D sen drog jag hem och chilla baraaa :)

Nu idag har jag städat lite och sen ringde Jossi och ville käka lunch med mig så jag åkte och mötte henne och vi käka lasagne på ett mysigt fik :) Nu är jag hemma igen och börjar jobba kl 17.00 till 20.00, känns så onödigt att bara jobba 3 timmar men jaja, lite pengar blir det iaf :) Sen ska jag till Izza på pyjamasparty hahaha :D Kulan skulle typ på lan så det blir bara tjejerna :) har laddat med äckligt mycket alkohol ;) så det ska bli kuuul :D

Skriver imorrn typ om jag orkar haha, PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0