ni vet vad


Har du på dig just nu? En randig tröja, rutiga pyjamasbyxor och strumpor med grisar på, hahaha sexigt va?! :D
Har du pallat äpplen? Jaa, en tant såg mig en gång och blev jättearg! hahah

Har du kysst någon och sedan ångrat dig? mmh

Har du ätit senast? En liten bit mörk choklad

 

När vaknade du i morse? halv 9

När skrattade du senast? nån timme sen kanske

När är du född? 25 April 1990

När tog du studenten? 2009 :)

Vem kramade du senast? Jag kommer inte ihåg faktiskt :P

Vem pratade du med i telefon senast? Jossi :)

Vem gjorde dig arg senast? Tanten på vårdcentralen som var nonchalant XD

Vem sjunger det du lyssnar på nu? Jag kollar på tv, och det är ingen musik

Vem vill du kyssa nu? En viss person hehe

Kan du göra volter? neee

Kan du köra bil? Yes! :D om en månad har jag haft körkort i 1 år :)

Kan du ditt eget mobilnummer? Japp, har alltid haft samma nummer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0