Helgen som gått :)

Igår var jag ju som sagt uppe jättetidigt för att jobba, efter jobbet åt jag en snabb lunch och sen åkte jag till Liljeholmen för att möta Izza och Kim, men då var dom i T-centralen så jag gick omkring i Kicks och kolla lite medans jag vänta och köpte en eye-liner och en ansiktsmask :)

Sen mötte jag iaf dom och Kims kompis, han var faktiskt väldigt söt (A) hihi ^^vi drog hem till dom och tog det lugnt, kolla på tv och så, sen drog vi och köpte mat, sen skulle Kim och Dan till Dan och spela tvspel och Sandra och Janni kom över ett tag, vi spelade "jag har aldrig" och sjöng singstar haha :) sen drog sandra och janni och jag och izza fortsatte spela tills vi typ var skithesa haha och sen kolla vi på fucking åmål som jag inte sett på jättelänge!

Idag när jag vaknat och legat där ett tag (Izza och Kim sover så himla länge!) så ringde jossi och undrade om jag kunde göra nåt så hon hämta mig och vi åkte och hämta upp janni och handlade mat som vi sen lagade hos jossi :) kom hem lite senare, duschade och tar det lugnt nu framför datorn och tvn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0