Helgen :D

I fredags var jag ju på pyjamasparty hos Izza efter jobbet, riktigt roligt blev det :) Vi hade tvättäkta tjejkväll med sanning och konsekvens, haha jag skulle ringa ett thaiställe och fråga "Har ni thaimat där?", när dom svarar ja, så skulle jag säga "ÅH FYFAAAN!" och lägga på hahaha så sjukt kul :D Sen gick det inte att lägga på så vi typ dog av garv när han lyssna ahaah :P vi körde även Anden i glaset, spännande!

Igår drog vi och skulle spela biljard men det var typ 50 minuters väntetid så vi tog en öl på en pub istället och sen drog vi på bio och kollade på "Buried", asbra och spännande film trots att han ligger i en kista hela filmen..

Idag körde jag och pappa till tippen med lite grejjer att slänga, sen drog jag och mamma för att möta några vänner vid Grand Hotell och drack "afternoon tea", massa te och goda snittar och scones och så <3 sen drog jag till Janni och vi drog omkring i Coop i skärholmen typ fett länge haha jag ville handla massa mat XD sen drog vi på "upptäcktsfärd" på tunnelbanan och åkte till Norsborg där vi aldrig brukar vara hahaha för jag ville åka förbi stället där mitt nya span bor (A) hahaha tönt jag är!

Föresten, Janina ville ha en länk så här får du, inte för jag har många läsare att skicka vidare till dig ;)

http://aninaj.webblogg.se

Kommentarer
Postat av: Malin

Ingen idè att kika in om det är lösenordsskyddat...

2011-02-27 @ 15:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0