cha cha bloggen!

Hahaha jag har alltid velat säga så för det låter så töntigt! :D

Här sitter jag tidigt på morgonen och tänkte bjuda på ett blogginlägg innan jag måste dra till jobbet om 20minter, NÄÄSTAN helt färdigsminkad men måste sminka ögonen också! Har druckit en Berocca Boost och är fit for fight! eller inte, jag är jättetrött! Men jag är ju frisk iallafall :)

Igår var jag ute och shoppade för första gången på skiitlänge :D efter min sjukdom var det sååå skönt att komma ut lite, men jag måste vara SJUKT otränad för nu har jag träningsvärk i vaderna HAHHA av att gå omkring och shoppa liksom XD Köpte iaf en snygg tröja, jääättemysiga innetofflor, en typ ansiktsspray från body shop och ett par jeansshorts inför resan i December (åker en vecka till Fuerteventura!) men när jag sprang till bussen så TAPPA jag den påsen nånstans, så klantig! :( där gick 100 spänn i sjön :/

På kvällen kom brorsan och hans flickvän över på middag och vi bestämde att jag ska få låna hans lägenhet ibland för att känna på hur det är att flytta ut :D..det ska bli jättekul! I slutet av November ska jag bo där i 2 veckor och betala halva hyran, och nångång i vår ska jag bo där typ 1-2 månader :D spännande att se hur jag klarar mig med pengarna och så :) Det är ju sånt jag måste lära mig, så jag är jättetaggad! Och jag står knappt ut med att bo hemma längre! Så tack till brorsan som vill göra dethär för mig, och tack till Ida som pushade honom ;) Hon har flera gånger sagt till honom att jag borde få låna hans lägenhet ibland, så nu ska han bo hos henne när jag är i lägenheten, killar gör nog vadsomhelst för deras flickvänner ;)


Nu måste jag dra och sminka mig klart! Efter jobbet drar jag till Izza och Kim på middag, Kim har bjudit över en kompis (de vill typ försöka para ihop oss hahaha får se hur det går!)

HEJDÅ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0