Rubriktorka

Jag försökte för en gångs skull komma på en catchy rubrik men det gick ju inte, haha :P Inte undra på att jag inte har några läsare om jag inte skriver intressanta rubriker ;)

Igår drog jag till Janni och vi tog en liten promenad men hunden hon passar och sen drog vi till Izza för att fika :D det blev en filmkväll med skräckfilm (jag var liiiivrädd först och var typ gråtfärdig för jag trodde den skulle vara så läskig så jag ville inte kolla haha) men sen var den inte så läskig trots allt :P Candyman heter den :) sen kolla vi på en rolig film som heter Trubbel i paradiset, åååh, jag vill bara där! värsta lyxhotellet ute i nåt varmt land <333 sen hämta Hubbe Janni och vi kolla på massa youtube-klipp på Britney Spears hahah hon är ju underskattad! :D Sen kolla vi på en film som jag tipsade om som heter Perfect stranger, den är så sjukt bra och oförutsägbar! :D Så tillslut gick vi och la oss kl 5 på morgonen hahah jag var helt död! Sen kunde jag inte somna för ni vet detdär tillståndet mellan att man är vaken och sover, där drömde jag så sjukt obehaglig dröm, jag drömde att jag inte hade nån känsel i kroppen, bara låg där och viftade på fötterna och inte kände nåt, kunde inte röra mig, sen fick jag en slags "flashback" och låg med en såg i magen, asså inte vanlig såg utan såndär rund taggig sak typ.. sen en till slags flashback och knivar som skar av fötterna.. jag kände ju inget, men fortfarande sjukt äckligt, och sen vaknade jag.. jag kan säga att jag inte vågade somna på ett bra tag, var rädd att jag skulle drömma samma sak igen :(

Jag vaknade typ 12 idag men izza och kim sover så sjuuukt länge och jag var så rastlös och kunde inte väcka dem, haha, så jag satt och kolla på tv i typ 2 timmar innan Izza gick upp :P vi drog till liljeholmen och handla och fika och sen skulle jag iväg på personalmöte kl 17.00 och det gick väll bra, fick veta om en grej som ska hända och sen fick vi säga våra åsikter om lite grejjer, det blev lite dålig stämning men det ska nog lösa sig

Nu är jag hemma och funderar på att sova snart, imorrn jobbar jag hela dagen och sen ska jag på bio och se Due Date, först var det meningen att vi skulle vara jättemånga haha men nu blir vi typ 3 XD

mamma och jag har precis spenderat den senaste halvtimmen med att få ut katterna från under min säng, vi är tvugna att stänga in dem på andra sidan lägenheten för de väcker alltid mamma och pappa mitt i natten :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0