trööött!

Glömde blogga igår! kom på det när jag skulle sova haha :).. vilket betyder att jag iallafall är igång igen och inte skiter i att blogga ni vet? ;) Igår var en vanlig dag på praktiken, en kollega var som vanligt sjukt otrevlig och fick mig att börja gråta för andra gången, det svinet.. han fick världens utskällning av chefen :P.. sen på kvällen var det kör och sen hämtade jag J för att hjälpa henne plugga ;) skjutsade hem henne typ halv 1 och sov 4½ timmar och var helt döööd idag, och det är jag fortfarande:P Efter jobbet gick jag upp till Hanna dit jossi och janni kom och vi kollade på en asrolig serie som hette 30 Rock typ.. käkade lite maaat :).. sen drog vi hem till mig och plugga och sen skulle vi egentligen hämta janinas psykologibok men mamma hade bilnycklarna så vi försökte fixa cyklar.. hahaha katastrof! jag råkade typ ta av nåt på mammas cykel  så nu låter det eller nåt när man cyklar så det sket sig.. försökte laga cykeln i en halvtimme typ :P..jajjaaa nu har vi skrivit 2 uppsatser, pluggisarna 8).. och jag som inte ens går i skolan XD

den ena uppsatsen handlar om mig som janni döpte till "Claire - Tjejen som nådde sina två viktigaste mål".. som enligt uppsatsen är körkort och jobb på konsum HAHAHAH.. inte det viktigaste med konsum kanske, men jobb är alltid bra att ha ;) jag låter som största muppen :P

Nu ska vi ääääta! :D vet bara inte hur vi ska värma maten för micron är typ nedpackad...:P

PUSSHEJ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0