mysig dag ^^

Fick gå upp tidigt, typ kl 9 för städarna skulle komma och städa inför visningarna.. när dom var här fanns det absolut INGET att göra, fick inte vara i huset för att dom städa och det var skittråkigt att bara sitta i trädgården i det regniga vädret så jag åkte till Sandra istället :) vi köpte mat och drog hem till henne och kolla på massa avsnitt av Vem vet mest hahaha!.. sen laga vi mat, Tacooos :) mmmh <3 och kollade på filmen kick ass :).. den har jag redan sett på bio men den är ju rolig att se igen :)

dessvärre har jag sån sjukt äcklig mensvärk, jag vill dööö :(.. ska sova nu, börjar kl 7 imorrn och kommer vara helt dööd som jag alltid är när jag börjar så tidigt, vilket jag har gjort hela Maj.. blääh, en vecka kvar, sen anställd på Coop och jag slipper gå upp tidigt! :D.. då är det sommar!! studentfirande för Janni och Jenny <3 personalgfest på grönan, england, grillning i tyresö, grönan igen, innan flytten och jobbet..:D

godnatt sötnosar :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0