Födelsedagsfirande igår och resturang idag :)

Igår jobbade jag, fast inte som vanligt i bageriet utan det var ju marknad i Fruängen så jag fick stå utanför butiken och sälja munkar, cola och choklad :)..och tydligen får jag lön för det också :D trodde det bara var en del av mina praktiktimmar men ne, jag ska få lön, haha sjukt glad :D sen på kvällen firade vi jossis födelsedag, middag och mys och spel hemma hos henne :)..vid 3 typ skjutsade jag hem janina och hubbe och sen åkte jag tillbaka och kollade på filmen Casanova :)..sen körde jag hem Anton så jag kom hem kl 5 på morgonen när det var helt ljust haha svårt att sova då.. vaknade kl 2 idag och var så himla trött

kl 6 ska jag på Tre vänner med Sandra och senare kommer Ullis :).. käka middag och ha det trevligt bara, myyys :)

ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0