There's no Halo round my Head no



Manboy, manboy you can me manboy,
I don't care I'll show you how to love.
There's no halo round my head no,
There's no angels here

Eric Saade

Jag har blivit helt besatt av den här låten och lyssnar på den hela tiden. Och då menar jag HELA tiden! Håller på den i Melodifestivalen alltså ;)

Vad har hänt annars då? Jag har ju börjat på min praktik på Konsum, hela förra veckan gick bra och idag påbörjade jag min andra vecka. Jag gjorde det jag aldrig trodde jag skulle våga. Jag ropade i högtalaren för första gången! "Hjälp till snabben" sa jag, flera gånger, men ingen kom. Inte ens när chefen ropade kom det någon. Jag som praktikant gör mer jobb än de andra där haha ;) Kom även 2 små praoelever som jag fick ha ansvar för, haha trots att jag är praktikant har jag ju nån slags rang iaf ;)

Är sjukt glad nu för Naturkunskap B är snart slut, jag skrev precis klart den näst sista uppgiften, nu är det bara en kvar och sen ett prov! Läraren säger att jag ligger stadigt på VG och risken för att halka ner på G är låg, så det känns nice :) Imorrn blir det mer jobb (herregud, jag jobbar 8-17 varje dag!) och sen på standup komedi på kvällen! blir trevlans! :D..




Som sagt många gånger förut, måste bli bättre på att uppdatera oftare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0