sms lista :P

jag har tråkigt och har lust att göra listor :P

1. ta fram din mobil,
2. bläddra random i din inkorg,
3. stanna när du räknat till tio och skriv smset som svar på frågan,
4. gör likadant på varje fråga.

Vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen?
"Hej Claire :) Micke har flyttat min fredag (midsommar-afton) till dagen innan. Men jag skulle bli glad om du kan ta den åt mig. Det är alltså tors 24 Juni kl 11 - 20.15. Kan du det?"

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
"Jo okej :P"

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
"Ja e hemma redan :)"

Vilket sms blev du mest berörd av?
"Vad bra :P Puss"

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
"Jag hade min skiva dagen efter ;)"

vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
"Fick precis tag på ullis så det är lugnt :P"

Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
"E du me Janina?"

den blev tråkig :P

Kommentarer
Postat av: janina ;)

tuuung den sista hahah e du med janina ? klart han skulle hänga med mig lixom, :)

2010-07-24 @ 20:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0