janina Gästbloggar wuhuu ! ;)

aa tjaaba tjaaba alla claires läsare haha :) ni kanske har läst min blogg förut eller läser ? janinasblogg.devote.se ? nee trodde väll inte det för den har jag  dessutom gjort privat, tillfälligt eller föralltid vem vet ;) jaja kanske iaf börjar skriva här i lite då och då ?? kul va ! hah mjaa..
juste btw faaan vad sjukt väder det vart idag helt galet varmt ! ja börjar fan undra vrf folk  reser nu spanien har ju fan kommit hit ! :O trots den underbara värmen har jag ändå knappt varit ute idag.... eller nja underbar ? vet ja inte de va ju nästan för   äckligt varmt ...kunde knappt va  på min uteplats utan å dö.. men iaf anledningen att ja inte typ vart ute idag e för  ja haft mkt å göra nämligen skurat garderober,och packat flyttar nämligen nu på lördag STREESSSSSSS ! menmen lite har jag vart ute iaf har gått 4 promenader med luna, en labrador jag passar på dagarna åt mammas killkompis får btw lön för det ;) och så har jag vart och handlat med min kära mor, och älskade pojkvän massa gott som vi käkade framför tvn...
meen fan ja vill ha  ett riktigt jobb som min kille... fast ändå  inte.. vill ju få pengr men ändå klagar ja nu på att ja msåte gå upp 10 å hämta hunden.. å de e som ett tillfälligt "jobb" ja känner ba att ja vill kunna lägga mig hur  sent ja vill å sova på dagarna om ja vill.. men de skulle ändå inte va så kul för min älskling kan inte va  me då han måste ta ansvar o jobba o drf lägga sig i tid.. kan man inte ba typ ha ett riktigt sommalov som förr , fast nu tjänar iaf min gubbe pengar till oss :) lite ska vi ju  göra nu i ommar iaf ,  ser fram emot torsdag för det innebär att båda hubbes föräldrar å syskon då befinner sig i irak å att jag å älsklingen då får lägenheten för oss själva i 40 hla dar! underbart! något annat ja ser fram emot  e min å hubbes bilresa till götebor, å LISEBEERG :D
jaja nu ska ja resa på rumpan å sticka upp  till mamma å se på tv hoppas inte sex and the city e slut ! Puss , hörs kanske . trevligt att snacka av mig hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0