gympass och ännu en visning!

Igår var ju sista dagen på praktiken, känns så sjukt skönt!! :D fick en jättegod och fin tårta av Daniel (en av bagarna) med jättegullig text på kartongen :).. Idag är jag alltså anställd på Coop! :D efter praktiken drog jag hem till Janina och hjälpte henne städa hennes rum lite och sen färgade jag hennes utväxt och sen drog vi till skäris en kort stund bara :)..

idag ringde mamma och väckte mig och sa att en kille ville kolla på huset fast den sista visningen egentligen var igår.. men mäklaren undrade om det var okej med oss och det var det så jag fick panikstäda hela huset själv.. kl 5 kommer han och kollar iaf och då måste jag ut ur huset, vet inte vad jag ska göra..typ ta en promenad och köpa mat? aja måste vara borta i minst en halvtimme iaf haha

idag var jag iaf i fridhemsplan och gymmade med Sandra, gymmet i där är mycket större och fräschare än i Hornstull :P.. jag körde 30 min på löpbandet och 10 på en såndär stegmaskin typ..var helt döööd efter det hade bara ätit en banan :P..jag är skittrött nu och vill sooova, men jag måste först städa undan lite mer.. ska nog käka en tårtbit, sådär nyttigt efter träningen ;)

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0