en till visning! :O

haha, om 20 minuter kommer mäklaren och 2 familjer som ska kolla på huset..igen.. igår var det samma sak.. jag tränade, käkade thaibuffé, sen hem och städa inför en till visning.. med denhär blir det 3 extra visningar liksom :P..

igår iaf lyckades jag skaffa två extra jobbtider :D..egentligen är min första tid den 20e juli ju men nettan frågade om jag kan ta hennes tid 24e Juni :).. och sen ska jag också jobba i Midsommarkransen imorrn, men då missar jag Janina och Jennys studentmottagningar :( känns jättesynd för jag vill verkligen gå men jag måste ta varje jobbchans jag får, speciellt nu i början..

idag vet jag inte vad jag ska göra, mest ta det lugnt tror jag.. snart kommer dem iaf och jag måste lägga undan datorn och gå ut nånstans då jag inte får vara här under visningen :P ska väll gå och handla eller nåt :)

puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0