en lista ;)

snodde den från Mikaela :)


Har du på dig just nu? Gråsilvriga tyyyp leggins, haha, randigt linne :P
Har du pallat äpplen?
Ja, när jag var liten, och jag var asrädd, haha!

Har du kysst någon och sedan ångrat dig? Ja... de flesta kyssar har jag nog ångrat faktiskt

Har du ätit senast? Godis :)

 

När vaknade du i morse? typ 11

När skrattade du senast? Nyss, när jag kollade en rolig grej på youtube och puckade amerikaner :D

När är du född? 25e April, 1990

När tog du studenten? 2009! :D

Vem kramade du senast? shit, jag kommer inte ihåg, haha :P...JOOOO det var Dannyyy, konditor på konsum :)

Vem pratade du med i telefon senast? det var nog janina eller hubbe hah :)

Vem gjorde dig arg senast? Nån kund :P

Vem sjunger det du lyssnar på nu? John Mayer - Why Georgia <3

Vem vill du kyssa nu? Det finns väll några alternativ ;) haha nemen jag vet inte

Kan du laga mat? Jarå! :D

Kan du göra volter? NEJ! :D

Kan du köra bil? Yes! snart har jag faktiskt haft körkort i 8 månader, vad tiden går fort :)

Kan du ditt eget mobilnummer? Såklart, jag har liksom haft samma nummer alltid :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0