eftersom..

jag vet att ni gillar mina listor såååå mycket (hahha!) så kommer en till (jaaa bara för jag har tråkigt :P)

Favorit

Solo artist - John Mayer

Band - Mcfly

Sångerska - Jag kan faktiskt inte komma på några jag tycker är sådär extremt underbart bra, haha, kanske om jag tänker lite till, men jag orkar inte det :P

Sångare - Utländsk - John Mayer, Svensk - Måns Zelmerlöw

Låt - Det varierar ju hela tiden!

Album - Radio:ACTIVE

 

Live

Bästa konsert - Andra Mcfly-konserten jag var på.. den först var ju helt underbar för att ja, det var liksom FÖRSTA gången jag såg McFly live men mina förväntingar var för höga, plus att det var deras "Greatest hits tour" men jag tycker inte att det var de bästa liksom:P...den andra dock var helt BÄST!!! det var sånt drag, jag hittade några från sverige jag kunde umgås med under konserten, förbanden var sjuuukt bra (jag hade bara två veckor tidigare börjat lyssna på ett band och så var det förbandet, hur tur har man inte liksom?!), den konserten var bäst helt enkelt! :D den tredje var bättre än den första..:P nu tänker jag inte snacka mer om mcfly-konserterna jag varit på, haha :P

Bästa festival - Har bara varit på en, Frizon 08 :)

bästa minne från konsert - Den första Mcfly-konserten, det var ju den fööörsta som sagt, och jag kom riktigt nära och kunde ta bra närbilder :) fast Simple Plan konserten var också speciell för jag stod typ 2 meter från scenen hela konserten :D

bästa minne från festival - Te-tältet! hahah

Dyraste konsert - det vet jag inte.. nån av mcfly-konserterna, då det också kostar att åka till england :P

Sämsta konsert - Elton John, kanske för jag inte uppskattade det för jag var 5 :P

Sämsta festival - Eftersom frizon 08 är den enda kan jag inte säga nåt :P

Sämsta med Festivaler - Vet inte, att folk kan tappa kontroll och dricka fööör mycket?

Bästa med Festivlaler - Musiken!

Sämsta med Konserter - Om man hamnar för långt bak? ;)

Bästa  med Konserter - Att man får se bandet man älskar såklart :D

 

Första

Favortband/artist - Tina turner, haha

Konsert - Elton John

Skiva - nån absolute music antar jag :P

Festival - Frizon 08

 

Senaste

Spelade låt - Lies - McFly

Konsert - Riktigt pinsamt att jag inte kommer ihåg om det är McFly eller Simple Plan :P

Festival - Frizon

 

Antal och vilka

Skivor jag äger - Många

Konserter jag varit på - 6 kanske, antagligen mer.. beror också vad man menar med konsert, räkas typ massa artister på kungsan?

Festivaler jag varit på - 1

 

 

såååå jätteintressant va? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0