Stort hus.

Idag fick jag vakna tidigt för att dra till kyrkan och sjunga på Gudstjänsten där, det gick bra :) Kunde ju iallafall vara med på en uppsjunging innan jag åker.. drack lite kaffe efteråt på mingelfikat och pratade lite med några, sen åkte vi hem :) skulle egentligen träffa Janni idag men hon hann inte så det blir imorrn :)..har börjat packa idag och det kändes jobbigt, fick sån ångest.. kommer kännas skitjobbigt att lämna alla :(

Men nyss sa Izza en sak på msn som fick mig att bli lite gladare ;)..tydligen åkte hon förbi "mitt" hus idag, och hon skrev på msn
"och de jag sa när jag såg de var :
HOLY CRAP, HOLY SHIT, ITS A FUCKING CASTLE !!!"
" du kommer säga wow minst när du ser de
sjukt snyggt och typ dyra möbler och stort som fan
jag är avis på dig kan jag säga"
"†Izza† cork säger:
du komemr gapa
ser ut som du bor i LA sommar villa"
"asså du kan inte fatta vilket hus du kommer bo i elelr om jag får bestämma slott"

låter ju nice va? ;)..hehe..

imorrn blir det resten av packningen och sen träffa tjejerna en sista gång innan jag åker<333...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0