Sjuk.

Dagen började med att jag skämde ut mig :P hade min otroooligt snygga röda sidenpyjamas på mig, en SNYGG kille ringer på dörren för att leverera ett paket.. jag hann ju inte klä på mig så det var bara att stå där och skämmas :P haha

sen slappade jag ett tag, sen kom Janina :).. vi har bara kollat på tv haha seeegt..

jag är sjuk :(..känns som samma sjukdom jag hade i början av sommaren och det suuuger för jag mår så sjukt dåligt! Min hals dödar mig verkligen, jag bara hostar och snörvlar och typ mår illa..gräslig huvudvärk också :/ dessutom funkar inte min dator, måste skickas in på lagning, och det kommer ju ta längre än tre veckor så då kan jag inte ta med den till irland vilket betyder att allt blir krångligare, får ta med brorsans och sen när min är lagad får mamma och pappa skicka den till Irland och jag får skickat tillbaka brorsans (använder den nu för han har en annan och använder aldrig denhär)

jajaa, hoppas ni mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0